Môžu sa obťažovatelia niekedy rehabilitovať?

Nohy kráčajúce bielou čiarou po chodníku

Hoci sa pojmy „pedofil“ a „obťažovateľ detí“ často používajú zameniteľné, neznamená to to isté. Pedofil je osoba, ktorú priťahujú deti, ale nie všetci ľudia s ňou pedofília obťažované deti. Mnoho jednotlivcov, ktorých priťahujú deti, nikdy nekoná podľa ich príťažlivosti a niektorí hľadajú pomoc, aby svojim deťom neubližovali.



Pedofíliu niektorí považujú za jeden z najťažšie pochopiteľných sociálnych problémov. Piate vydanie Diagnostický a štatistický manuál klasifikuje pedofíliu ako parafíliu, čím ju odlišuje od pedofilnej poruchy: Je diagnostikovateľná ako duševný stav, keď spôsobuje utrpenie postihnutému jedincovi alebo niekomu, kto nie je ochotný alebo schopný súhlasiť. Podľa tejto klasifikácie teda mať príťažlivosť pre deti a nekonať podľa nich neznamená duševný stav.



Nový výskum ukazuje, že pedofilná porucha môže mať neurologický charakter, čo ďalej podporuje pozíciu, že príťažlivosť pre deti nie je voľbou. Niektorým sa to zdá ťažké prijať, pretože tí, ktorí konajú podľa svojich želaní a obťažujúcich detí, majú potenciál spôsobiť veľa a trvalé škody mnohým deťom. Môžu opakovať svoj zločin stále dokola, až kým ho nezastaví systém trestného súdnictva. Mnoho ľudí môže veriť, že keď budú ľudia, ktorí obťažujú deti, raz chytení, zaslúžia si stráviť zvyšok svojho života vo väzení, realita je však taká, že mnoho z týchto osôb bude nakoniec prepustených.

Po prepustení z väzenia sa páchatelia často musia dostať na slobodu rehabilitačné programy , ktoré majú presmerovať pedofilné pohnútky a pomôcť človeku zdržať sa poškodenia detí. Na tieto programy sa často pozerá skepticky, pretože mnohí veria, že osobu, ktorá obťažuje deti, nemožno rehabilitovať a že pedofilné naliehanie bude vždy viesť k sexuálnemu zneužívaniu dieťaťa. Existuje však niekoľko pohľadov na túto otázku.



Rozdiel medzi pedofíliou a obťažovaním detí

Psychologické pohľady na obťažovanie detí sa veľmi líšia, odborníci sa však zhodujú, že väčšina ľudí, ktorí obťažujú deti, spadá do jednej zo štyroch kategórií:

  1. Deti alebo dospievajúci mladší ako 16 rokov, ktorí sú sexuálne zvedaví a môžu experimentovať s mladšími deťmi.
  2. Dospelí, ktorí majú ochorenie mozgu, mentálne postihnutie , alebo iný problém duševného zdravia.
  3. Jednotlivci, ktorí majú asociálna osobnosť a môžu deti sexuálne využívať, ale nemajú po nich nijakú zvláštnu sexuálnu túžbu.
  4. Jednotlivci, ktorí sú starší ako 16 rokov a majú pretrvávajúcu sexuálnu túžbu po deťoch. Sexuálna túžba po deťoch alebo pedofília sa dá identifikovať a liečiť alebo kontrolovať pomocou terapie a liekov.

Deväťdesiatpäť percent všetkých známych prípadov obťažovania detí páchajú ľudia s pedofíliou. Ostatní jedinci môžu deti obťažovať z vyššie uvedených dôvodov, zo sexuálnej frustrácie alebo z dôvodu udržania moci alebo kontroly.

Aj keď takmer všetci tí, ktorí obťažujú deti, majú pedofíliu, veľa ľudí s pedofíliou nikdy dieťa neobťažuje. Niektorí pracujú na odstránení ich príťažlivosti pre deti rôznymi formami liečby a terapie.



Nájdite terapeuta

pokročilé vyhľadávanie

Nepáchatelia

Dan Savage, ktorý často píše o ľudskej téme sexualita , uverejnil niekoľko správ o ľuďoch, ktorí sa napriek svojej príťažlivosti pre malé deti vyhýbajú samým okolo detí a sú schopní upustiť od obťažovania. Všeobecne sa uznáva, že vyhnúť sa priestupkom môže vyžadovať značné množstvo sebakontroly a že pedofilické sklony zvyčajne znamenajú, že pre človeka s pedofíliou je ťažké mať zdravý sexuálny vzťah.

V niekoľkých európskych krajinách, uvádza Savage, sú ľudia, ktorí majú sexuálnu príťažlivosť pre deti, často vyhľadávaní dôverne. V USA však môže byť zatknutý jedinec, ktorý odhalí pedofilné tendencie, pretože terapeuti a lekári majú podľa zákona povinnosť hlásiť každého, kto predstavuje nebezpečenstvo pre deti. Tento zákon okrem stigma okolitá pedofília a obmedzený počet zdrojov dostupných pre tých, ktorí hľadajú pomoc v USA, pravdepodobne odradí tých, ktorí sa previnili, od vyhľadania odbornej pomoci, pomoci, ktorá im umožní pokračovať v trestnej činnosti.

Bezplatné a dôverné programy prevencie a liečby - napríklad nemecký projekt prevencie Dunkelfeld - môžu pomôcť tým, ktoré deti priťahujú, aby nekonali podľa svojich želaní. Niektoré európske krajiny majú nižšiu mieru obťažovania detí ako USA a táto skutočnosť môže súvisieť s dostupnosťou liečby.

Mnoho ľudí, ktorých priťahujú deti, sú zdesené a vystrašené z svojich preferencií a snažia sa urobiť všetko pre to, aby nepoškodili dieťa. Môžu sa chcieť zúčastniť terapie, preskúmať spôsoby, ako obmedziť svoje túžby alebo užívať lieky. Sprístupnenie a sprístupnenie liečby jednotlivcom pred tým, ako sa urazia, môže znížiť počet prípadov týrania detí.

Chemická kastrácia

Chemická kastrácia je jednou z metód, ktorá môže zabrániť zneužívaniu detí. Mnoho štátov v USA ponúka dobrovoľnú chemickú kastráciu výmenou za skoršie uvoľnenie. Niektoré štáty, napríklad Kalifornia, podmieňujú prepustenie páchateľmi s viacnásobným odsúdením. Ukázalo sa, že liečba výrazne znižuje sexuálnu túžbu u mužov, ktorí sú priťahovaní deťmi, a znižuje mieru recidívy.

Tí, ktorí ešte neublížili dieťaťu a sú odhodlaní tomu vyhnúť, môžu nájsť úľavu od svojich túžob chemickou kastráciou. V niektorých prípadoch antidepresívum , ktoré môžu mať za následok ďalšie obmedzenie pohlavného styku človeka, sú tiež predpísané.

Sexuálna túžba sa nedá úplne vylúčiť kastráciou, čo vedie mnohých jednotlivcov k spochybňovaniu účinnosti liečby a rizika prepustenia páchateľov, ktorí môžu mať sexuálnu túžbu po deťoch. Ďalšia námietka vyplýva zo skutočnosti, že na liečenú osobu sa musí spoliehať, že bude pravidelne užívať svoje lieky. Chemická kastrácia sa však ukázala ako účinná pre mnoho jednotlivcov, a preto pravdepodobne ochráni veľa detí, ktoré by potenciálne mohli byť obeťami sexuálne zneužitie .

Skupinová terapia

Mnoho terapeutov používa skupinová terapia ako typ liečby pre ľudí s pedofilnými sklonmi. Skupiny môžu poskytnúť bezpečné prostredie na diskusiu o neprimeraných a škodlivých požiadavkách. Podpora skupiny jednotlivcov, ktorá čelí podobným výzvam, môže niektorým ľuďom poskytnúť silu vyhnúť sa priestupkom alebo priestupkom.

Ak je však niekto nedobrovoľne zaradený do skupinovej terapie a nemá osobitnú vôľu prestať s urážaním, môže sa z podpornej skupiny stať iné prostredie. Ostatní členovia môžu, vedome alebo nevedomky, podporiť ďalšie pokusy vysoko rizikového páchateľa o obťažovanie. Ale pretože nariadená skupinová terapia môže byť prospešná pre niektorých odsúdených páchateľov alebo pre tých, ktorí sú v ohrození páchaním trestnej činnosti, vedúci skupiny si možno nebudú chcieť želať nikomu zadržať potenciálne užitočné ošetrenie. Môžu sa však rozhodnúť starostlivo skontrolovať účastníkov pred vstupom do programu a počas liečby.

Terapia averzie

Averzná terapia spáruje nepríjemný stimul, ako je elektrický šok, zovretie alebo švihnutie, spolu s príjemným stimulom. Páchatelia sexuálneho zneužívania sa môžu pomocou averznej terapie pokúsiť eliminovať svoju príťažlivosť pre deti. Aj keď táto terapia môže byť účinná, často predstavuje etické problémy, pretože terapeuti nemôžu svojich pacientov šokovať. Môže byť tiež ťažké udržať konzistentnosť s týmto typom liečby. Ďalej, keď averzná terapia skutočne funguje, je nepravdepodobné, že urobí viac, ako eliminovať príťažlivosť pre deti. Pravdepodobne nepomôže ľuďom vyvinúť príťažlivosť pre dospelých primeraných veku, ak takúto príťažlivosť ešte nezažili.

Falošné porno

Psychológovia stále nedosiahli dohodu o tom, či je pedofília sexuálnou orientáciou alebo duševným ochorením. Tí, ktorí veria, že ide o sexuálnu orientáciu, sa môžu zasadzovať za použitie falošného pornografie, ktorý zobrazuje animované deti alebo deti CGI, ako prostriedok pre ľudí s pedofilnými sklonmi k sexuálnemu uvoľneniu. Niektorí terapeuti uviedli, že táto metóda sa úspešne používa na zníženie túžby jednotlivca obťažovať dieťa.

Iní terapeuti však poukazujú na štúdie demonštrujúce vplyv pornografie na sexuálnu túžbu a vyjadrujú obavy, že takáto pornografia môže skutočne vytvoriť alebo zvýšiť túžbu po sexuálnom zneužívaní detí. Mnohí tiež spochybňujú etiku tvorby takejto pornografie, aj keď nezahŕňa skutočné deti.

Referencie:

  1. Včasná diagnostika a účinná liečba. (n.d.). Zdroj: http://www.childmolestationprevention.org/pages/focus_on_the_cause.html
  2. Goode, S. D. (2010).Pochopenie a riešenie sexuálnej príťažlivosti dospelých k deťom: Štúdia
    pedofilov v súčasnej spoločnosti.New York, NY: Routledge.
  3. Jenkins, P. (2004).Morálna panika meniace sa koncepcie obťažovania detí v modernej dobe
    Amerika.New Haven, CT: Yale Univ Press.
  4. Kaplan, M. (2014, 5. októbra). Pedofília: Porucha, nie zločin. Zdroj: http://www.nytimes.com/2014/10/06/opinion/pedophilia-a-disorder-not-a-crime.html?_r=0
  5. Kincaid, J. R. (1998).Erotická nevinnosť: Kultúra obťažovania detí.Durham, NC: Vojvoda
    University Press.
  6. Nanos, J. (2014, 1. marca). Môže chemická kastrácia pomôcť pedofilom skrotiť zviera vo vnútri? Zdroj: http://www.bostonmagazine.com/news/article/2014/02/25/chemical-castration
  7. Schwartz, C. (2011, 7. decembra). Čo odhaľuje veda o pedofílii. Zdroj: http://www.thedailybeast.com/articles/2011/12/06/what-science-reveals-about-pedophilia.html
  8. Seto, M. C. (2008).Pedofília a sexuálne delikty proti deťom: teória, hodnotenie a
    zásah.Washington, DC: Americká psychologická asociácia.

Autorské práva 2012 estilltravel.com. Všetky práva vyhradené.

Predchádzajúci článok napísal výlučne autor uvedený vyššie. Estilltravel.com nemusí nevyhnutne zdieľať akékoľvek vyjadrené názory a názory. Dotazy alebo obavy týkajúce sa predchádzajúceho článku môžu byť smerované na autora alebo uverejnené ako komentár nižšie.

  • 85 komentárov
  • Zanechať komentár
  • Ian B

    16. júna 2012 o 23:52

    Nikdy ste nemysleli na veci z pohľadu obťažovateľa. Je to ako trestné právo? Všetci hovoria, že ho posadili za mreže, ale nikto nechce vedieť, prečo k trestnému činu došlo alebo v čom bol problém.

    Ak sme schopní niečo prešetriť a odvodiť z toho, som si istý, že to bude mať oveľa lepšie výsledky, ako kedykoľvek bude možné dosiahnuť akýmkoľvek prísnejším trestom.

  • MALCOLM J.

    23. decembra 2018 o 2:09

    NACHÁDZA 'CHEMICKÁ KASTÁCIA', ktorá má odstrániť sexuálne 'nutkanie' ... ale zisťujú, že rovnako ako váš 'štandardný' násilník, to NIE JE POVAŽUJÚCIM URGOM NA SEXUÁLNU GRATIFIKÁCIU, JE TO VZNIK, KTORÝ ZÍSKajú DOMINOVANÍM NIEKTO ŽE TO SKUTOČNE NECHCE!! A DETI SÚ ZOBRAZENOU VÝBEROM!
    SAMANTHA GEIMER NIC NEMÁ, ALE Znechutenie pre rímskych Polanských, ALE CHCE, aby zostal sám, PRETOŽE VŠETKO, KTORÉ KEDY KAŽDÉ ROBILA, JE PRÍČINNÁ ŽIVOTNOSŤ ... ALE TERAZ SA ZRACOVALI DESETI DETSKÝCH RÓMSKYCH POLSKÝCH ( ZNAČKY V JEHO BIOGRAFII NAPÍSAL A Volal „NEOPRÁVNENÉ“ “-)

  • Michelle

    15. augusta 2019 o 8:32

    Niekedy, ak sú nažive skôr, ako sa dostanú zo skutočného väzenia, väčšina z nich chce v prvom rade spáchať samovraždu. Už si nemyslím, že by Felony Prisoners mohli mať radi Viagru (hlavne po tej zasranej epizóde s tým (), ktorá je známa ako Chelsea. Ako naozaj, z toho utratíš toľko peňazí, aby si sa mohol zabiť? TO POTOM.

  • John Doe

    20. augusta 2019 o 8:28

    Ľudia, ktorí sú na strane molesterov, sú krtci; sami estéri, ktorí majú voči nim pocit ľútosti alebo odpustenia, z nich urobia jedného z nich. Terapeut je zodpovedný za ďalšie týranie a všetci kriminalisti by mali byť uväznení vo väzení, kde nikomu neubližujú.

  • Bez mena

    25. januára 2020 o 16:07

    Osobne poznám niekoho, kto bol obťažovateľom detí 10 rokov. Dostal pomoc. Vybral si prísť dopredu. Rozhodol sa stať sa náboženským a rozhodol sa zastaviť svoje cesty. Oženil sa a mal dieťa, ktorého sa nikdy nedotkol ani mu neublížil, a potom, čo si sám zaobstaral pomoc, už nikdy viac neobťažoval. Nemôžete urobiť všeobecné vyhlásenie o všetkých.

  • emma t

    17. júna 2012 o 23:56

    keďže je to zložitá vec, mali by sme sa pokúsiť poslať pevné NIE obťažovaniu detí ako spoločnosti. začína sa to práve doma. väčšina obťažujúcich je deťom známa už predtým a efektívne rodičovstvo môže zabrániť mnohým z týchto prípadov. Efektívne rodičovstvo znamená nielen sledovanie dieťaťa, ale aj to, že ho o veci vie, a to, že s vami bude hovoriť o možných problémoch a požiada ich, aby vás upozornili, že by ste mali napadnúť hocičo. sa blížia varovné signály.

  • MALCOLM J.

    23. decembra 2018 o 2:00 hod

    Rozhodne MIMORIADNE vzácne, ale John Wayne Gacy cítil, že je potrebné, aby jeho zvrátenosti boli „tiché“, inak by jeho „dostupnosť“ deťom bola NIEKOĽKO ZATVORENÁ, pretože pedofilní klauni k narodeninám, dokonca ani na vrchole klaunstva (50./60. Roky 20. storočia) skutočne nedávali rešpektovať, že herec, ktorý hrá rolu, by za normálnych okolností dostal (alebo dostal za to slušné zaplatenie, ako napríklad svätí Nicki alebo pani „Claws“, ktorí sa pravidelne pripravovali na vianočné displeje v obchodnom dome (vtipné, pretože BAT pre všetkých hlavných maloobchodníkov a veľkoobchodníkov BAT). tím ;-) ... BATmitzvah hovoríš ;-)

  • Mike

    18. júna 2012 o 4:25

    Pozri, môžeš sa ich pokúsiť rehabilitovať, ako len chceš, ale z môjho pohľadu na svete nie je nič, o čom by si niekedy mohol povedať alebo urobiť jedného z týchto šmejdov, vďaka ktorému by som im niekedy veril okolo svojich detí . Ako by ste si mohli byť istí, že sa neobrátia k vášmu dieťaťu a neublížia mu? Len nestačí záruka, že by sa to nestalo, aby som sa okolo nich niekedy cítil bezpečne. Môžete povedať, že je to kruté, ale mám taký pocit asi z každého zločinca. Robíte trestný čin, robíte čas a to musí byť krát 100, aby každý, kto si myslí, že je v poriadku, ublížil dieťaťu.

  • T nuget

    11. júna 2017 o 20:53

    No, určite chápem váš pohľad na vec a MALI by sme byť neustále v strehu, nemyslím si, že by niekto chcel nechať vaše deti samé s niekým, koho nepoznáte, a už vôbec nie s niekým, kto má tieto tendencie. naše médiá a pornografia a Disney, všetky druhy vecí na nás vplývajú rôznymi spôsobmi, neberiem ohľad na to, čo urobili, ale my ako spoločnosť, spoločnosť s progresívnym myslením, potrebujeme vážne rehabilitačné programy, aby sme ľudí čo najlepšie opravili sú mladí, takže sa v budúcnosti ako dospelí nedopustia recidívy, vidím veľa dospelých, ktorých sme my a systém iba ignorovali, spoločnosť im neposkytla nijakú pomoc, a tak nakoniec zostanú bez kontroly, je mi smutno, hlavne ľudí vraždiacich podozrivých ľudí, ktorí môžu alebo nemusia mať tieto tendencie, videl som lekárov v nemocnici, ako vraždia ľudí, ktorí sú z toho podozriví, je to neľudské a nehumánne, potrebujeme, aby dostali rehabilitáciu nie vraždiť ich. inak sme rovnako dobrí vrahovia, hovorí sa, že TY nezabiješ, z nejakého dôvodu nie som bláznivá biblia, ale vážne musíme pomôcť týmto ľuďom, aby ich nezabili alebo nezavreli navždy, každý prípad je iný ako ľudia vyrastajú odlišne, nejedná sa o všetky problémy / opravy, musíme si to viac preštudovať a zistiť, ČO spôsobuje, aby ľudia boli takí, vo väčšine prípadov nevidím možnosť, že by zámerne chceli ľuďom ublížiť, niektorí ľudia majú veľmi malú impulzívnu kontrolu, potrebujú pomoc, nie mučenie.

  • JLewis

    7. augusta 2017 o 3:03

    Na záver, súhlasím s vami, že USA potrebujú určitý typ rehabilitačného systému. Tiež si myslím, že potrebujeme programy, ktoré pomôžu tým, ktorí to chcú, skôr ako spáchajú zločin, ktorý nechcú spáchať. Niekedy mám pocit, že americkému súdnemu systému nezáleží na tom, aby boli občania občania, a podnecuje ich k páchaniu trestných činov. Trestné činy, ktorým sa vo väčšine prípadov mohlo / malo zabrániť. Videla som viac ako dosť videí, prečítala som si veľa dokumentov, aby som pochopila a dospela k záveru, že náš súdny systém je systematická nočná mora. Náš súdny systém sa zdá byť navrhnutý tak, aby vás emočne odpojil od všetkého a všetkých, okrem iných zločincov !!! Je to, ako keby ste chceli pomôcť / poskytnúť službu pre to alebo ono, musíte ísť do inej krajiny! Náš súdny systém je desivý vtipný vtip! Systém spravodlivosti a zdravotnej starostlivosti ide ruka v ruke. Máme tu to, čo sa dá jednoznačne klasifikovať ako neurologická porucha / choroba, a keď niekto dostane pomoc, je namiesto toho zatknutý! Iba preto, že je jednoduchšie umiestniť ľudí do klietky, a potom s nimi zaobchádzať ako s ľuďmi!

  • Strážca

    11. júna 2017 o 22:28

    Myslím, že vražda by bola pre nich lepšou voľbou ?? Ja sám som registrovaný občan. Som úroveň 3, aj keď som NIKDY nemal žiaden sex alebo sa nikdy nezrodil. Keď som bol v polovici 20. rokov, mal som s 16-mi rokmi nepríjemné čudné stretnutie. Stalo sa to na univerzitnom vianočnom večierku pred takmer 20 rokmi, ktorý bol určený len pre dospelých vo veku 21 rokov a starších (podával sa alkohol). Ľudia z univerzity zodpovední za kontrolu preukazu pustili túto dospievajúcu dovnútra, pretože poznala jedného z bezpečnostných pracovníkov. Neodpúšťam to, čo som urobil, iba hovorím, že ľudia musia poznať fakty každého prípadu, namiesto toho, aby nakreslili široký štetec, ako to vyžaduje vláda. Registre NECHÁVAJÚ nikoho v bezpečí. To je OSVEDČENÝ FAKT! Sú to všetko peniaze. Keď som bol odsúdený, štát dostal federálnu dotáciu 20000 dolárov na výdavky na „monitorovanie a dohľad“. Bolo to takmer pred 20 rokmi. Len si pomyslite, aká by mohla byť táto suma dnes. Momentálne je v USA viac ako 800 000 položiek SO. Čas, ktorý podľa grantu 20 000 dolárov spred takmer 2 desaťročí = 16 000 000 000 dolárov. ÁNO, 16 MILIÓDOV dolárov, to bolo pred takmer 20 rokmi. Teraz zaručujem oveľa viac….

  • Bez mena

    25. januára 2020 o 16:24

    Môj otec bol obťažovateľ detí. Sám bol ako dieťa obťažovaný a asi 10 rokov v období rokov 1970 - 1980 bol tiež obťažovaním detí. Obťažoval moju sesternicu od 10 rokov do dospievania. Moja sesternica potlačovala spomienky na svoje obťažovanie, ale v 90. rokoch, keď dostávala pomoc, sa spomienky zaplavili a rodina za tým prišla za otcom, a áno, otec to pripustil. Získal psychologickú pomoc a stal sa z neho Boží muž. Našiel kostol a dostal pomoc od kňaza, ku ktorému mal veľmi blízko, a môj otec prišiel alebo prinajmenšom už nikdy viac nekonal podľa týchto naliehaní. Oženil sa s mojou matkou okolo 78 rokov a ja som sa narodil v 83. Moja matka zistila, čo sa stalo okolo roku 1991 alebo 1992. Môžem pevne povedať, že môj otec ma nikdy fyzicky ani sexuálne nezneužíval. Nebol ani na to, aby mi dal facku, keď som sa správal zle. O tom, čo sa stalo mojej sesternici, som sa dozvedel až po smrti otca. Ale verím, že je v Nebi. Môj otec zastavil cyklus. Zastavil svoje nutkanie a mohol ma veľmi ľahko sexuálne zneužiť. Nikdy to neurobil. Bol obťažovaný a stal sa z neho obťažovateľ, ale pretože sa zmenil, dnes som dospelá žena, s ktorou sa cyklus sexuálneho zneužívania zastavil a prestalo to, pretože môj otec sa rozhodol získať pomoc a rozhodol sa byť úprimný. Ľudia sa môžu meniť. Nemôžete zhromaždiť všetkých obťažujúcich detí do jednej skupiny. Áno, je to strašne strašná vec a keby som bol môj bratranec, nenávidel by som svojho otca za to, čo urobil. Ale človek, ktorý tieto veci robil, nebol človek, ktorý ma vychoval, a za to musím povedať, že rehabilitácia môže fungovať, ak to človek chce. Môj otec pokračoval v učení hodín kadakizmu deťom bez obáv z toho, že by deti týral. Pracoval ako voulnteer emt, dokonca sa stal pracovníkom domácej zdravotnej starostlivosti a ani raz nezneužil nikoho iného. Dostal pomoc, chcel pomoc a obrátil sa k Pánovi. Naučil ma čestnosti, naučil ma medzipohlavnosti, naučil ma, ako byť dobrým človekom, správne sa rozhodovať, robiť správne veci. Dnes by som nebol tým, kým som, bez toho, aby sa rozhodol už nikdy viac neubližovať ďalšiemu dieťaťu. Vážim si ho, že sa zmenil, aj keď neznášam to, čo urobil. Musíme však uvoľniť miesto aj rehabilitovaným ľuďom. Kto vie, čo urobili, bolo zlé a zlé, a napriek tomu musí žiť ďalej, aj keď sa chcel zabiť (áno, môj otec si myslel, že sa zabije viackrát). Neznášam, čím si si prešiel. Neznášam, čím si môj bratranec prešiel. Neznášam, keď sa o tom všetkom dozvedám potom, čo zomrel môj vlastný otec a bratranec. Práve som sa dozvedel, čo môj otec dnes ráno urobil bratrancovi, a v hlave mi behá milión myšlienok. Ale viem, že človek, ktorý ma vychoval, bol dobrý a pracovitý človek. Viem, že ma nikdy neobťažoval a viem, že mal na to milión šancí.

  • Koniec

    18. júna 2012 o 10:41

    POUČÍME DETI A ĎALŠIE STAROSTLIVÉ DOSPELÉ AKO ZISTIŤ, ZABRÁNIŤ A HLÁSIŤ SEXUÁLNE ZNEUŽÍVANIE. NEMÔŽEME SA DAROVAŤ, ABY SME ICH NENECHALI A NECHRÁNENÉ.

  • Bonnie

    18. júna 2012 o 11:13

    Povedzme, že existuje potenciál rehabilitácie, čo potom? Chcel by som vedieť, aký terapeut bude chcieť slúžiť tejto populácii a ako si budete skutočne istý, že boli úplne zmenené? Je to ako pokúšať sa zmeniť niekoho, kto je gay. Ak to je to, čím v skutočnosti je, až potom to, ako to naozaj zmeníte?

  • JackBlack

    19. júna 2012 o 4:34

    Ak máte pocit, že to je vaše povolanie, rehabilitovať tieto choré mysle, potom to pokojne urobte. Vedzte však, že to robíte bez požehnania a povzbudenia väčšiny ostatných členov rozumnej spoločnosti. Myslím si, že každý z nás s polovičným mozgom si myslí, že by si ich mal jednoducho zamknúť a vyhodiť kľúč. Z môjho pohľadu je oveľa viac zaslúžilých ľudí, ktorí by mohli využiť nejakú bezplatnú terapiu, ako títo chlapci, ktorí používajú deti a potom ich vyhodia.

  • Nancy t

    19. júna 2012 o 15:47

    Celý tento škandál s Penn State opäť skutočne postavil túto otázku na výslnie. Nie som si istý, aký mám názor na to, či môžu alebo nemôžu byť liečení a mať z toho úžitok v tom, že už nikdy dieťaťu neublížia. Ale myslím si, že pre väčšinu z nás, ktorí v žiadnom prípade nemôžu pochopiť alebo tolerovať toto správanie, je také ťažké ho racionalizovať, aj keď sa o to pokúsime. Myslím si, že ako kresťan chcem povedať, že nesúdim, a nie je na mne, aby som ich odsudzoval, ale je to také ťažké, keď dôjde na také situácie.

  • Alayna

    20. júna 2012 o 4:36

    Ako dieťa, ktoré týral môj strýko, sa cítim tak strhaná, pretože je tu moja časť, ktorej je úplne jedno, čo sa s ním stane.

    Potom je tu časť mňa, ktorá sa stará, pretože to je rodina a brat mojej mamy. Je to čudné, keď to vôbec hovorím, a nie som si istý, či som to už niekedy niekomu povedal. definitívne nie moji rodičia.

    Čo však môžem robiť? Musím akceptovať, že sa mi to stalo, pracovať cez svojich vlastných démonov a ísť ďalej. Nemôžem zostať v minulosti a stále to prežívať, pretože to ma nikam nedostane.

  • Diana

    15. júna 2015 o 4:27

    Je to v poriadku ... tak sa cítim s otcom.
    Kedysi som si prial, aby ho ľudia vo väzení znásilňovali. Takže vedel, ako sa cítim.
    Ale teraz nie. Vlastne mu odpustím ... aby sa mohol pokojne vedieť zmeniť, ak má na mysli to, čo hovorí ... všetko, čo viem, je medzi ním a Bohom. Boh je jediný, kto skutočne vidí, aké je jeho srdce.
    So mnou a mojím „otcom“ ... nie sme rodina. Nevidím ho ako svojho otca ... ale mám z neho, bohužiaľ, strach. Ako keď sa dostane z väzenia. Ale potom, čo sa nad tým skutočne zamyslí, by mal byť tým, kto robí všetky starosti. Mal na to myslieť skôr, ako mi to urobil. Prečo teda so sebou nechávať takúto zodpovednosť? Cítim sa zle, ako bude mať po väzení naozaj ťažké vrátiť sa na tento svet. Ale nemal by som si s tým robiť starosti! Po všetkých tých rokoch by som ho nemusela mať v pamäti !! Nie je to fér! Stále sa snaží byť v našich životoch! Aj keď nám neodpovieme, stále nám posiela listy.
    Je to, akoby mal nervy na to, aby sme ho nechali späť v našich životoch! Je to ako ... nevadí mi to? A čo ja?!! Prečo byť taký sebecký?

    Dlhý príspevok ... len veci, ktoré som si musel dať dole z hrude ...

  • mojimocentom

    30. augusta 2012 o 6:04

    Sme len tak silní ako náš najslabší článok. Čo robíme to najmenšie z brata, robíme sebe. Získať?

    Nie, ok, vysvetlím to takto: To, ako sa správame k druhým, má priame spojenie s druhmi energie, ktorú ako kolektívna spoločnosť vytvárame. Nenávidením toho, čo nemôžeme pochopiť, sa zabezpečí iba to, že to nezmizne. Ak skutočne máme nejaké sympatie k našim deťom a našim budúcim deťom, budeme sa snažiť problém vyriešiť, položte si otázky „odkiaľ pochádza táto túžba a správanie?“

    Keď liečite základnú príčinu v jednotlivcovi aj spoločnosti, liečite to ako celok. Musíte si uvedomiť, že energia nezomiera, iba mení formu. Keď odrežete to, čo sa nehodí, vytvoríte druh energie, ktorá vytvorí príšery, ktoré vypučia, aby zamorili a napadli najslabšiu spoločnosť. A preto hnev nenapraví žiaden druh zla. Iba láska s múdrymi činmi, ktoré sú za tým, urobí niečo hodnotného. Rozumiem túžbe po pomste a pocitom hnevu, ale logika ukazuje, že reagovať spôsobom, ktorý duchovne vytvorí viac toho, čo nechcete, je nelogická. Preto je potrebné urobiť viac pre to, aby sa problém vyriešil, než aby sa k nemu pridalo.

  • moje myšlienky

    25. apríla 2013 o 18:01

    Áno, je to trochu iné, nie ... hovoríme, že peodofilovia by nemali byť v blízkosti detí. Opäť povoľujeme bankovým lupičom, aby navštevovali banky ?????

  • Jim nar

    4. apríla 2014 o 5:37

    To je tá najhlúpejšia vec, akú ktokoľvek povedal o obťažovaní detí v porovnaní s bankovými lupičmi

  • Steve E.

    26. januára 2017 o 4:35

    Je to hlúposť? Naozaj? Nie sú to oba trestné činy? Nevyplývajú obe z formy žiadostivosti alebo chamtivosti? Čím sa líši od muža, ktorý znásilňuje ženu alebo týra starších ľudí? Rozdiel je iba v tom, ako to človek vníma. Predtým, ako poviem, že je niekto hlúpy za svoje názory, by som si to dvakrát rozmyslel. Rozumiem tomu, že ma odpudzuje predstava, že by niekto spáchal taký čin. Ale aj pedofili sú ľudia. Poskytnutí, veľmi chorí ľudia. Ale ľudia rovnako. Keďže som bol ako dieťa zneužívaný, myslím si, že moja snaha odpustiť svojmu násilníkovi má malú váhu.

  • julie

    15. mája 2013 o 14:26

    To mi dalo nádej.
    Môjho syna môj otec obťažoval a nikto mi neveril. Jediné, čo som mohol urobiť, bolo držať ho ďalej. Teraz je späť v živote môjho syna vďaka mojej matke, ako mu dala číslo môjho syna. Bolo mi povedané, že opäť nemám o ničom dôkaz. Ale vo svojom srdci viem, čo so všetkou starostlivosťou a manipuláciou, ktoré urobil môj brat.
    Ale musím vedieť, že existuje nádej, pretože som mohol brzdiť puto, ktoré má môj brat so synom.
    Môj syn bude potrebovať všetku pomoc, ktorú môže dostať.
    ĎAKUJEM
    PRE TO.

  • ralph c.

    20. mája 2013 o 22:22

    Musíme sa zamerať na deti, ktoré majú so zneužívateľmi do pekla. Udržujte deti v bezpečí a násilníci mŕtvi alebo zamknutí “

  • Al Green

    18. januára 2014 o 17:09

    Áno, zničil som život obťažovaním mladého tínedžera. porno, drogy, depresia, nešťastné manželstvo ... moja chyba. Za svoj čin neobviňujem nikoho iného. A keď som si uvedomil, čo som urobil, chcel som si vziať život. Ale to bolo príliš ľahké.

    O dvadsať rokov neskôr som zástancom týraných. A hoci sa vyhýbam všetkým veciam, ktoré viedli k môjmu morálnemu kolapsu, verím, že je to ako závislosť od alkoholu. Jeden šmyk a mohol som opäť zostúpiť. Vzal by som si život, kým som nezničil ďalší.

    Takže si myslím, že nie som vyliečený. Ale stratil som rodinu, priateľov, sebaúctu a prenášam vedomosti o tom, čo som urobil. Život nikdy nebol rovnaký.

    Príbeh o tom, čo som urobil, bol nafúknutý. Veci, ktoré som nikdy neurobil ... stále to nie je ospravedlnenie. Nezaslúžil som si druhú šancu, ale dostal som jednu a nechystám sa ju vyhodiť do vzduchu.

  • Nate d.

    6. marca 2015 o 6:02

    Mali by ste byť vo väzení po zvyšok svojho života. Nejde o teba. Reč je o vašej obeti a jej rodine a životoch, ktoré ste zničili. Mali by ste sa za seba veľmi hanbiť. A neskúšajte to ospravedlňovať tým, že všetci ľudia bojujú s túžbami.

  • Brailee G.

    10. augusta 2014 o 12:43

    môj otec nebol v mojom živote od mojich 3 rokov, mám 20 rokov, teraz je z väzenia a chce sa so mnou stretnúť, určite by som neuvažoval nad tým, že by som sa s ním stretol sám, išiel by som s niekým iným, len ja ' Snažím sa myslieť na to, či si ma vôbec zaslúži vidieť. Moja mama mi nikdy nedovolila napísať mu, že vôbec netuší, ako vyzerám ... Práve som sa dostal do kontaktu s jeho mamou, mojou babičkou, ktorá žije v rozdielnom stave, je skutočne príjemná a v pohode ... Dala mu moje číslo, telefonický rozhovor nebol Čakal som, že je len blízko mňa, kým nedostane podmienečné slovo, aby sa hýbal ... Chcel by som radu = /

  • Diana

    15. júna 2015 o 4:13

    Viem, že je to staré miesto, ale ... pre MŇA by som nechcel, aby moja rodina prijala môjho otca späť, keď sa dostane z väzenia. Keby ho vzali späť, cítil by som sa veľmi zrazený. Ako keby si HO vybrali za mňa! Idk, čo je skutočne dobrá odpoveď na to, čo je správne alebo zlé, ale s nami ... Mám pocit, že nás skutočne vzal ako samozrejmosť. Nikdy nebol dobrým otcom! Aj keď ma nikdy nezneužil, bol to stále zlý otec so zlou povahou! Zlý otec! Zlý manžel !! Sklamal nás!
    Im 27, a doslova mi vzal celé detstvo. Po celú tú dobu zlyhával ako manžel v starostlivosti o rodinu. Pre mňa by sa mal o nás báť skôr, ako mi také veci urobil.

    Keďže som obeťou, obávam sa, že by som ho mohol nakoniec vidieť. Bol zavretý od mojich 14 rokov. Myslím, že sa dostane budúci rok. Stále mám problém povedať mu, aby sa od nás držal ďalej ... Napísal som dva rôzne listy, aby som mu ho poslal, a stále nemám ... je to ťažšie, ako si myslíš ... ale myslím, že som sa nakoniec rozhodol, čo napísať ...

  • uka

    18. októbra 2014 o 23:02

    Všetka kriminalita pochádza zo sexu. Presne povedané, o detských sexuálnych tabu, zábranách, depriváciách, odmietaniach, najmä o tomto druhu, ktoré tu diskutujeme. Každý človek je schopný urobiť jeden ohavný čin alebo druhý, ale zo strachu pred Bohom „Ľudia alebo obaja. Všetci žijeme v intenzívnej sebakontrole a mali by sme sa s ľútosťou pozerať na odsúdených ako na tých, ktorí sa nedokázali ovládať. Som lepší ako vy, postoje, prejavy a mučenie voči zločincom, rozmnožujte iba nové. Áno, súhlasím že zločinci musia platiť. Všetko však závisí od toho, čo človek nazýva trestným činom. Obeť sa cíti zranená neskôr, pretože spoločnosť tvrdí, že je to zlé. Takže sodomia bola teraz legálna. Moja rada je, že všetky sexuálne činy by mali byť monitorované, usmerňované a poučené. Rovnako ako sexuálna výchova na školách sa nesmierne podarilo obmedziť tehotenstvo dospievajúcich. Myslím tým, pretože ich nemôžeme zastaviť a nebudeme tam, keď sa to vždy stane, ukážte im, ako to urobiť bezpečne. Hovorím vám, pretože toto je ten počiatku všetkých zločinov a je s nimi zaobchádzané dobre, sme m Práve sme objavili skvelý spôsob, ako zabrániť zločinom, zvýšiť bezpečnosť spoločnosti a žiť na tejto planéte najblaženejšie

  • Nancy

    24. novembra 2014 o 10:03

    Šťastie našich detí sú zraňujúce a tragické. Vie niekto alebo chápe, že existujú všetky druhy chorôb. Pamätajte, že príčina chorôb a smrti je satan. Boh je náš otec lásky, tento svet je v tomto stave z dôvodu nedostatku lásky. Samotný obťažovateľ trpí a trpí z dôvodu nejakej formy týrania, ktorá sa mu stala šťastnou, možno už v mladom veku, kde je jeho pomoc. Našou zodpovednosťou je chrániť naše deti a pomáhať im v prípade, že dôjde k zneužívaniu. je to člen rodiny, nechceme, aby naši blízki dostali nejakú formu uzdravenia bez toho, aby nás nenávideli, povedal Boh, že láska je čiastočná?

  • Manželka

    9. januára 2015 o 10:27

    Ak by ste sa ma opýtali, čo si asi pred mesiacom myslím o pedofile alebo obťažovaní detí, povedal by som vám čiernobielu odpoveď. 'Prebehni ich.' Nikto by nemal poškodzovať dieťa alebo vytvárať trh s detskou pornografiou. Opýtajte sa ma dnes a ja odpovedám, že je teraz naplnený miliónom odtieňov sivej. Zistila som, že môj manžel bol po 10 rokoch manželstva zapojený práve do tejto situácie. Zločinec má skutočnú tvár. Osobnosť. ... vyrastal som s ním. Stretli sme sa, keď nám bolo 15 ... obaja pracovali v obchode s potravinami ... bol plachý. Nervózny z dievčat a roky sme doslova trčali, kým sa ktorákoľvek z nás nepohla. Vstúpil som do armády a on ma na každom kroku podporoval. Často mi volal a posielal mi balíčky starostlivosti. Citovali sme cez telefón Zatiaľ čo som bol uväznený v Nemecku na Vianoce a on mi prezradil veci, ktoré sa mu stali ako dieťaťu (obťažovaný jeho sestrou a jeho otcom) ... Zatiaľ čo som stále neuveriteľne všetko umŕtvovaný ... Verím, že to je kombináciou prírody a výchovy ... Verím, že sa veľmi bojí stráviť zvyšok svojho života a väzenia a bojí sa, že ho to bude definovať po zvyšok života ... asi to tak bude. Navštívim ho však a vyhľadám rehabilitáciu pre neho a psychológa. Teraz viac ako kedykoľvek predtým potrebuje pomoc a podporu. Rozhodne nebude rodičom, ktorým chcel byť ... alebo osobou, ktorú chcel, ale budem tu, aby som ho ubezpečil, že môže existovať život po väzení ... Dostanete jeden život. Nestrácajte to.

  • Jantárová

    21. januára 2015 o 10:53

    @ Manželka ... Existuje život po uväznení? Pri tomto druhu záznamu je pre týchto ľudí veľmi ťažké a takmer nemožné zamestnať sa, keď vystúpia. NIKDY sa nemôžu rehabilitovať, aj keď si myslím, že nutkanie, ktoré majú, je možné zvládnuť. Bol som ako vy a myslel som si, že títo ľudia by mali byť vo väzení na celý život, ale teraz si nie som taký istý. Väčšina z týchto ľudí má duševné poruchy a poviem vám, že väzenie NIE JE odpoveďou! Ak to niečo robí, zhoršuje to to! Zneužitie, ktorým trpia, je .. no povedzme, že neexistujú žiadne slová. Viem, že väčšina z vás povie, že si to zaslúžia a pravdepodobne máte pravdu, ale stále ide o niekoho manžela, syna, otca, brata! Celý systém je veľmi smutný. Väzenský systém je hrozný!

  • Heidi

    25. júla 2015 o 22:54

    Dakujem suhlasim

  • Charlee

    3. februára 2015 o 16:38

    Je dokázané, že zneužívanie detí a pedofilov nemožno rehabilitovať !!! Prestaňte strácať čas a peniaze trestom odňatia slobody !! Jediným skutočným spôsobom, ako vyliečiť pedofila a obťažovateľa detí, je smrť. Zarovnajte ich na trávniku v budove súdu a zaveste ich všetky !!!

  • Lyc

    3. júla 2015 o 18:11

    Súhlasím úplne.

  • Heidi

    25. júla 2015 o 22:53

    Aj ja sa tak zvyknem cítiť. Ale nechcem byť taký škaredý. Chcem povedomie. Neznášam nenávisť

  • Lori h

    15. marca 2015 o 9:47

    Môžem nahlásiť niekoho, o kom viem, že je obťažovateľ detí, a práve som zistil, že má syna, môžem ho nahlásiť, pretože neverím, že by sa malo pomôcť obťažovačom detí a či by mal byť v jeho blízkosti alebo jeho syn alebo v jeho starostlivosti. nie ste si istí, či matka jeho dieťaťa pozná svoju históriu toho, za koho je ďakujem

  • Lori h

    15. marca 2015 o 9:50

    Ten istý porazený ma znásilnil tiež, nemyslím si, že by sa mu dalo pomôcť

  • Bretónsko

    22. mája 2015 o 20:33

    Ahoj Lori, je mi ľúto, že sa ti to stalo, nikto si nezaslúži, aby sa im to stalo. Ste neuveriteľne odvážni postaviť sa, aby ste udržali ostatné deti v bezpečí. Áno, kedykoľvek máte podozrenie, že by mohlo byť dieťa v nebezpečenstve, môžete zavolať miestne ochranné alebo ochranné služby pre deti. Ak osoba v minulosti zranila mladého človeka, chceme zabrániť opakuje sa to ďalšiemu dieťaťu. Buďte pripravení poskytnúť informácie o páchateľovi a obeti (alebo potenciálnej obeti).

  • Bretónsko

    22. mája 2015 o 20:40

    Na základe poskytnutých informácií špecialista na príjem / sociálny pracovník určí, či sa prípad otvorí alebo nie.

  • Bern

    30. marca 2015 o 17:18

    Myslím si, že zneužívatelia detí by mali byť inštitucionalizovaní po zvyšok ich života. Nedá sa im pomôcť. Mali by stratiť všetky svoje práva, najmä keď ubližujú dieťaťu a manipulujú s ním. Sú to dospelí dospelí, ktorí môžu vyhľadať pomoc skôr, ako využijú výhodu dieťaťa, o ktorom vedia, že má dôvernosť pacientov, že sa ospravedlňujú. Báť sa toho, čo si o nich spoločnosť myslí, je zbytočná výhovorka. Spoločnosť ich bude súdiť sakra, oveľa viac z nich bude konať skôr na základe svojich impulzov, ako hľadať pomoc. Obťažovatelia detí a pedofili sú všetko príšery.

  • kym

    9. augusta 2015 o 14:34

    Súhlasím! Musia tam mať porezané ruky, aby už nikdy nemohli ďalšiemu dieťaťu ublížiť. Nerozumiem tomu, ako sa títo chorí plížia z väzenia a chodia po uliciach. PROSÍM, musíme chrániť svoje dieťa a robiť veľmi prísne zákony !!! Naše deti sú teda v bezpečí.

  • John Doe

    16. februára 2017 o 23:29

    „Vedia o dôvernosti pacientov, nemajú žiadne výhovorky“. To je presne ten problém. Vedia, že neexistuje ŽIADNA dôvernosť pacientov, ak si terapeut myslí, že existuje možnosť, že pacient niekomu ublíži alebo spácha trestný čin. ZÁKONOM to musia nahlásiť, inak môžu stratiť preukaz. Takže ísť k terapeutovi je skutočnou starosťou pre páchateľa. Som sexuálny delikvent, ktorý spáchal môj zločin pred viac ako dvadsiatimi rokmi. Mám extrémnu vinu a výčitky svedomia za to, čo som urobil. Z toho, čo som urobil, trpím ťažkými depresiami a úzkosťami. Dokonca som sa pokúsil zabiť, ale bol som o tri dni neskôr v bezvedomí a hospitalizovaný. Prešiel som liečením sexuálnych delikventov a stále sa liečim. Som tiež na liečení (a na liekoch) kvôli svojej nenávisti a nenávisti k sebe samej. Nedokázal som si odpustiť, čo som urobil. Myslím, že nikdy nebudem. Zakaždým, keď však musím začať navštevovať nového terapeuta, musím si dať čas a porozprávať sa s nimi, aby som sa im mohol skutočne otvoriť. Niektorým som nikdy nebol dosť pohodlný na to, aby som sa otvoril, a musel som hľadať iného terapeuta. Je to po viac ako dvadsiatich rokoch, odkedy som sa dopustil priestupku, a nikdy som sa nedopustil žiadneho priestupku. Rehabilitácia je možná, človek potrebuje iba rehabilitáciu.

  • Greyman

    17. februára 2017 o 9:41

    Ahoj John Doe
    Povedali by ste, že ste sa dopustili skutku vďaka metalovej chorobe? Nie som tu na to, aby som súdil, ale aby som viac rozumel veciam, pretože mám pocit, že ľuďom niekedy nestačí pomoc.

  • John Doe

    18. februára 2017 o 9:33

    Greyman, nemyslím si to ako duševnú chorobu, ale neviem, čo to spôsobilo. Viem, že som nemyslel rovno. Od malička som mal vždy rád dospievajúcich chlapcov. Bolo to niečo ako môj sexuálny vkus a túžby sa v tom veku zastavili. Myslel som na seba a na chlapcov ako na rovnocenných. Mala som pocit, akoby sme spolu chodili a že som zamilovaná. Myslel som si, že to so mnou cítia rovnako. Odvtedy som si uvedomil, ako veľmi premietam svoje pocity na chlapcov a nevidím, ako si o mne skutočne myslia. Kde ma videli ako niekoho, kto sa o nich stará a prejavoval im pozornosť, ktorú chceli. Nemysleli si o mne, že som milenka, ale boli ochotní to urobiť, aby si udržali potrebnú starostlivosť a pozornosť. To je vlastne najsmutnejšia časť toho všetkého. Dovolil som si využiť chlapcov, aby pre nich niekto bol, v môj prospech. Myslel som to ako randenie, ale v skutočnosti som ignoroval, že veci by mali byť každému zrejmé. Myslím, že som nechcel vidieť pravdu. Veľmi som to popieral. Neviem, ako to nazvať ... nevedomosť ... duševné choroby ... alebo ako. Len viem, že to nebolo správne. Viem, že to už nikdy nedopustím a že urobím všetko pre to, aby to tak nikdy nebolo. Vedieť, čo som urobil a čo chlapci prežili a možno ešte budú, ma však stále prenasleduje. Od prepustenia z väzenia som v depresii a na liekoch. Bolo to také zlé, že som posledných päť rokov nemohol pracovať. Som vo vzťahu s mužom v rovnakom veku ako ja a ja, že nepracujem, spôsobilo veľké zaťaženie našich financií. Ďakujem Bohu za VA, inak neviem, čo by som urobil. Nemohol som si dovoliť svoje lieky, tým menej môj psychológ a terapeut.

  • Greyman

    18. februára 2017 o 15:11

    ahoj John
    Vďaka za zdieľanie. Naozaj verím, že väčšina tých, ktorí sa možno dopustili určitých činov, sa cíti zle za to, čo urobili. Musí sa im to občas vrátiť. Dúfajúc, že ​​lieky pomôžu, myslím, že to, čo sa stalo vo vašom scenári, je minulosť, ale rozprávanie o nich je, dúfajme, svojím spôsobom liečba. Čelíme minulosti, aby sme povedali, že keď už o tom hovoríme, niekedy to môže byť niečo, o čom sa hovorí veľmi ťažko po prvýkrát. Ak by som vám mohol položiť túto otázku, máte pocit, že vás spoločnosť takpovediac prijala späť, prepáčte, ak tam nedávam veľký zmysel. Spomínali ste, že je pre vás ťažké odpustiť si. Povedali by ste, že vám to spôsobuje veľa stresu, možno sa to dostane do doby, keď musíme začať odpúšťať sebe samému a správať sa k sebe trochu súcitu. Trpím myšlienkami súvisiacimi s poškodením Ocd a moje šance na uskutočnenie tejto myšlienky sú veľmi nízke, ale považujem za zaujímavé rozprávať sa s niekým, kto je takpovediac na druhej strane.

  • John Doe

    19. februára 2017 o 17:49

    Ahoj Greyman
    Niekoľkokrát do týždňa ma to prenasleduje až do depresie. Lieky mi roky pomáhali pracovať. Potom by depresia zaberala opäť rok alebo dva. Dostal by som nové lieky a potom sa asi rok vrátil do práce a teraz to bolo päť rokov depresie a úzkosti, až som nebol schopný pracovať. Lieky mi pomáhajú dostať viac z postele a niektorí s úzkosťou. Z domu môžem odísť častejšie, raz alebo dvakrát každý týždeň alebo dva. Z domu však zvyčajne odchádzam iba niekoľkokrát za mesiac, okrem vymenovania lekára.
    Vyplýva to z toho, čo sa stalo na konci roku 1993 (prepustenie z väzenia na konci roku 2004). Pomáha o tom hovoriť, ale robí ľudí príliš nepríjemným. Teraz hovorím s terapeutom a ona mi tiež povedala, že si musím odpustiť, ale nemôžem. Vždy som považoval ublíženie dieťaťu za jedinú neodpustiteľnú vec. Potom si uvedomiť, že som to bol ja, kto to robil. Ako si môžem odpustiť? V minulosti som sa snažil navštíviť iného terapeuta, ale nepodarilo sa mi nájsť terapeuta, ktorý by sa oňho staral, alebo som sa cítil schopný sa otvoriť. Cítim sa pohodlne s tou, ktorú mám (dostalo sa jej s ňou, kým som sa dostala k tomuto bodu), ale teraz hovoria o tom, že ma prepnem na inú. S VA musím použiť to, čo mi dajú, alebo prestať navštevovať terapeuta, kým neuvidím nového. Dúfam, že táto nová vyjde.
    Moja rodina a pár mojich priateľov ma síce podporuje, ale nemôžu o tom hovoriť. To sú ľudia, ktorým na mne záleží. Čo sa týka zvyšku spoločnosti (alebo jej väčšiny), najradšej by ma videli zavretého navždy alebo mŕtveho. Každú prácu, ktorú som mal od prepustenia, vždy niekto zistil a začal mi robiť problémy. Dokonca sa mi to stalo v mojom bytovom komplexe. Je to na hovno. Je pekné mať možnosť hovoriť s niekým ako ste vy.

  • Greyman

    24. februára 2017 o 13:24

    Prepáčte, chvíľu som sa s vami spojil, myslím, že som sa možno pokúsil vložiť komentár, ale bolo to na nesprávnom kúsku alebo niečo nikdy nefungovalo. ach no žiadne obavy.
    Naša myseľ môže byť veľmi silná vec a pokiaľ ide o určité myšlienky, môže to byť vysiľujúce. Dúfam, že dokážete dostať von viac, pretože mám pocit, že čerstvý vzduch dokáže urobiť zázraky, dokonca aj prechádzky po obchodoch môžu byť niekedy skvelé. Mám sklon cítiť, že čím viac zostávame v dome, tým viac času máme na mysli, čo nemusí byť dobrá vec. Váš terapeut má pravdu, musíte si možno odpustiť, ak vám takpovediac pomôže posunúť sa vpred. Môže to byť ťažké, keď prechádzame medzi terapeutmi, viem, že niekedy sa to z mnohých dôvodov musí občas stať. Myslím si, že to býva veľmi dôležitým bodom, ak dosiahneme spojenie s terapeutom, ktorého vidíme, pretože to znamená, že môžeme o niečo lepšie vyjadriť svoje starosti alebo čo máme na mysli. Je dobré, že vás vaša rodina stále podporuje. Remmenber čítam prípad o chlapcovi, ktorý brutálnym spôsobom zabil svoju matku, ale získava pomoc a podporu od terapeutov a jeho rodiny, ktorí pri ňom stoja, potrebujeme podporu, ktorú ja cítiť niekedy. Spomenuli ste niečo na konci svojho komentára a to v duchu toho, že ma to stále prenasleduje, znie mi ako dobrý človek, ktorý v minulosti urobil zle, ale práve toto tvrdenie mi hovorí, že ste dobrý človek, o ktorom by som si myslel, že skočí pri každej príležitosti pomôcť iným.

    Skúste sa zamerať na malé kroky namiesto na veľké. Napríklad veľké by pravdepodobne bolo niečo v duchu hľadania zamestnania. Povedal by som, že začať s niečím malým, možno skúsiť vychádzať z domu častejšie, ak môžete.

  • John Doe

    4. marca 2017 o 16:43

    Greyman,
    Je mi ľúto, že to trvalo tak dlho, kým som sa k vám dostal. Pracoval som na niektorých veciach, ktoré mi dáva robiť môj terapeut, a v poslednej dobe som bol dosť na dne. Keď sa sústredím na to, čo sa stalo, dostávam sa do depresie, ale viem, že tomu musím čeliť, kým dokážem odpustiť sám sebe a pokračovať v živote. Je to jednoducho ťažké.
    Myslím si, že pracovať na maličkostiach, ako je napríklad vyskúšať si na začiatku pravidelný spánkový režim, je dobrý nápad. Ďakujem za návrh. Snažím sa o to, aby bolo toto krátke, takže budem môcť napísať viac neskôr.

  • Greyman

    15. marca 2017 o 13:49

    Ahoj John Doe

    Bude to tvrdá práca a pravdepodobne by to bolo niečo, čo si bude vyžadovať čas. Tieto malé kroky, o ktorých si myslím, že môžu pomôcť, sa to v tejto chvíli nemusí zdať, ale zameranie sa na malé kroky, ktoré môžeme urobiť, môže byť z dlhodobého hľadiska veľmi užitočné. Ak sa ocitneme v zajatí minulosti, takpovediac pravdepodobne nepostúpime vpred. Terapia je naozaj dobrá vec, pamätám si, že som dokázal vyjadriť svoje obavy bez toho, aby ma súdili, a dostal som aj nejaké CBT, ktoré sa malo pokúsiť zmeniť moje myslenie o veciach. Viem, že tu naozaj nie je miesto, kde by sa dalo hovoriť o ocd ako takom, ale cítil som, že to súvisí, pokiaľ ide o cítenie určitých nutkaní robiť veci. (Viem, že to je vec, o ktorú by postihnutý nikdy nemal jednať.) Vráťme sa k téme a máte pocit, že rehabilitačný proces bol niečo, čo bolo užitočné? Dúfam, že sa dokážete posunúť vpred.

  • Kristie

    25. apríla 2015 o 17:18

    Idk. Ale moja matka ma opustila u svojej babičky, ktorá bola jej matkou od doby, keď som mal 1, až do mojich trinástich rokov. Moja babička bola obťažovačka detí a robila mi veľa zlých vecí. Dala všetky moje ruky do mojich súkromných častí a ona sa ma dotkla a ja som sa jej tak bál. Bola veľmi zlá. Som žena a lákajú ma iba muži. Keď som mal 14 rokov, oznámil som obťažovanie svojmu poradcovi a oni mi pomohli, mohol som ísť do skupiny domov. Bál som sa jej, tak som im povedal, že môj otec bol vinníkom, pretože si myslím, že som mu dôveroval a obete zvyčajne obviňujú toho, komu veria. Navyše som nechcel, aby si ľudia mysleli, že som homosexuál, pretože moja stará mama sa každý deň dívala do môjho tela a hovorila mi. Nakoniec zomrela v roku 2001 a Boh mi urobil cestu, aby som šiel za otcom a ospravedlnil sa mu za to, že ho obviňoval, ale ja som sa bál jej, nie jeho.

  • Ublížená matka

    24. mája 2015 o 17:04

    Nakoniec som podal správu, že môj priateľ obťažoval moju dcéru. Stále neviem stopercentne, či sa to stalo, a cítim sa tak vinný za to, že som to oznámil a že mu nemôžem dať vedieť, že som tak urobil, kým nevyšetria. Prečo sa tak cítim? Mám ho veľmi rád, ale ak ublížil mojej dcére, prečo sa cítim previnilo, že som ho vydal? Nie je so mnou niečo v poriadku?

  • Ublížená matka

    24. mája 2015 o 17:06

    Tiež nerozumiem, prečo nemôžem prestať bolieť nad stratou našej rodiny (máme tiež spolu dcéru) .... Pomoc prosím

  • Diana

    15. júna 2015 o 2:27

    Myslím, že sa cítite previnilo, pretože ste si nikdy predtým nemysleli, že budete v tejto pozícii. Nerobíte však nič zlé, aby ste sa ubezpečili, že vaša dcéra je v bezpečí alebo nie. Vaše deti sú vždy vašou prvou prioritou. Najmä v tejto situácii.
    Okrem toho, ak váš bf neurobil nič zlé, nemal by sa obávať. A BUDE pokračovať vo vyšetrovaní! Verte mi v tento. Nedovoľte mu, aby sa vás pokúšal ovládnuť, aby ste nepokračovali v tomto vyšetrovaní. Vždy počúvajte aj svoje vnútornosti. Lepšie ako ľúto, nie?

  • Shandell

    28. júna 2015 o 18:07

    Môj bývalý manžel bol zatknutý v auguste 2013 a bol odsúdený na základe menšieho obvinenia z nedôstojného správania maloletej mladšej ako 13 rokov, v apríli 2015. Môj syn mal v tom čase 8 rokov a diagnostikovali mu autizmus vo veku 3 rokov. Sme r v couseling! Obnova je v počiatočných fázach. Náš príbeh vyráža dych! Prešiel som veľa emócií. Spočiatku Hate a veľmi sa hanbím priznať, že mi dokonca záležalo na príšere, ktorú som kedysi veľmi miloval. Teraz? Okrem jeho volania z väzenia. na päsť sme písali tam a späť. Väčšinou na otázky, na ktoré bolo treba odpovedať. Je mu to teraz ľúto! TERAZ po získaní 12 rokov tvrdej práce. V auguste 2017 má šancu na 4 prepustenia. Môj syn má teraz 10 rokov. Je šťastný, že jeho otec je vo väzení a stále má nočné mory. Zaujíma ma, či jeho otec unikne ... Čo ma privádza k najťažšej časti. Stále neviem, ako sa skutočne cíti alebo si myslí o celom príbehu svojho života. Jeho otec sa chce vzchopiť a vyhľadať odbornú pomoc. Vidíš! Väčšina ľudí, ktorí robia dieťaťu také zlé veci, sa im kedysi robili vo veľmi mladom veku. Odhalil som niekoľko tajomstiev, ktoré sa v jeho rodine nemali držať. Je to všetko v podobe zneužívania, ale nie všetci, ktorí boli týraní takýmito spôsobmi, sa stávajú príšerou. Niektorí ako ja sa stávajú ochrancami, a preto som cítil hanbu, keď som nemohol chrániť svoje deti. Skryl to veľmi dobre. Som veľmi hrdý na to, že sa môj syn 4 o to prihlási. V niektorých ohľadoch sa mi uľaví. v niektorých ohľadoch mi stále chýba muž, o ktorom som si myslel, že je. Chcem a lovím, že pedifil môže prestať byť pedifilom. Ale ako môžete milovať bez dôvery, je veľká otázka. budeme v teropy 4 roky dopredu. NEODPUSTIŤ bolí iba jedného človeka. Seba! Kto vie, možno napíšem knihu.

  • sara

    14. júla 2015 o 5:42

    Po prečítaní tvojho príbehu som cítil, že čítam o sebe. Môj bývalý obťažoval moju dcéru, ktorá mala šieste roky. Práve sa nám narodilo vlastné dieťa, ktoré malo 3 roky, keď sa to stalo. Hlboko som sa zamiloval. Prešiel som tiež cyklami emócií. Nikdy som to nevidel prichádzať. Bol dobrý. Stratil som toľko dôvery. Dostal doživotný trest. Zistil som, že pri jeho vlastnej výchove dochádzalo k sexuálnemu zneužívaniu. Ale mojou prvou zodpovednosťou je bezpečnosť pre deti. Deti dokonca učil o zlých dotykoch. Pri manipulácii bol veľmi chytrý. S niektorými verím, že je to naučené správanie. Neplánujem s ním hľadať rady. Potrebujem si zachovať vlastný život. Bolo to príliš zničujúce a zranené tak hlboko. Odpúšťam, ale opäť ťažko dôverovať. Nikdy nepochopím príťažlivosť pre deti

  • Heidi

    25. júla 2015 o 22:50

    Keď som mal 4., strýko ma obťažoval. Strašná skúsenosť so zmenou života. Nikdy som o tom s rodinou úplne nerozprával, ale všetci to vedeli. Cítim sa strašne machovo, že som ho nevystavoval a zastavil jeho závislosť. Prešiel som veľkými obdobiami hnevu, hanby atď. Najhoršie však bolo zjavné utajenie mojich skúseností. Prial by som si, aby som bol v bezpečí a povzbudený k rozhovorom. Neverím, že v tomto okamihu je doživotné väzenie tým správnym riešením. Myslím si, že intervencia, poradenstvo, prerušenie cyklu je jediný spôsob, ako sa skutočne vyliečiť. Ako páchatelia a obete.

  • Jennifer

    18. júla 2015 o 23:46

    Áno iam matka so synom, ktorý je práve vo väzení na základe obvinenia z obťažovania dieťaťa, ale ešte nebol obžalovaný, má tiež psychické a psylochogal problémy, pretože práve tam sedel môj syn, má verejného ochrancu tiež nie, môj syn nie je obťažovač detí je taký, aký sú gruzínske zákony, ak je jeden starší ako druhý, ktorý som čítal tento článok, a áno, existujú dva rôzne typy ľudí, ale môj syn sa nemodlí za mladších, len by som chcel, aby som vedel, čo mám robiť pomôcť mu, pretože má matku, bolo by rôzne, keby sa mu páčilo niečo také, ako väčšina z týchto ľudí, deťom, ale jeho príbeh je úplný a rôznorodý, potom veľa z nich ani členom nie je, len by som ľuďom prial povedz mi, čo je to obťažovanie detí, chcem, aby môj syn dostal pomoc a nebol zamknutý ako žiadna opica alebo niečo podobné, môže mi niekto pomôcť.

  • Shandell

    30. júla 2015 o 19:53

    Chcel by som sa spýtať odborníka na tento webový pohľad. Môže osoba, ktorá bola ako dieťa sexuálne zneužívaná. Bití a traumatizovaní ostatnými členmi rodiny počas dospievania, len sa zmeniť? Prestať byť pedofilom? Zamykanie ľudí a očakávanie, že sa sami zastavia alebo sa zmenia, nie je odpoveďou. Niektorí manželia hovoria, že ak sa chce naozaj zmeniť, nájde si cestu. Priznáva, čo urobil, a ide do dôvodov. Povedal, že sa nedokázal zastaviť, potom pocítil výčitky svedomia a viny a hanbil sa hľadať pomoc. Rovnako nechcel ukončiť naše manželstvo a ak otvoril ústa, vedel, že to bude. Strihala som vlasy. Vypočuli ste si veľa príbehov a väčšina z nich nie je nahlásená. Niečo! musí nastať nejaký druh zásahu. Ďalším problémom je, že sme v našej oblasti našli iba jedného profesionála, ktorý sa zaoberá konkrétne týmto typom problému a účtuje si 150 relácií. Nie veľa možností 4 pomáha. Mám na mysli 4 ho rehabilitovať. Prosím odpovedz! želá si, aby vystúpil skôr, ako by zranil nášho syna. Cíti pocit slobody, že je to otvorené a už to nie je tajomstvo.

  • Tím estilltravel.com

    31. júla 2015 o 8:34

    Ahoj Shandell,
    Ďakujem za Váš komentár! Máme týždenný stĺpec, v ktorom terapeuti odpovedajú na otázky čitateľov, ktorý sa volá Dear estilltravel.com. Môžete zvážiť odoslanie otázky nášmu panelu autorov terapeutov prostredníctvom tohto kanála. Viac o tejto príležitosti si môžete prečítať tu: https://estilltravel.com/xxx/dear-goodtherapy.html

    Prajem ti všetko najlepšie,
    Tím estilltravel.com

  • Liz

    1. septembra 2015 o 8:51

    Tento príbeh je iný, mám sestru, ktorú sme predtým žili spolu s našimi manželmi a deťmi. Raz v noci ma manžel zobudil a povedal, že s tvojou neterou a manželom tvojej sestry sa niečo deje, no ja som vstala a Šiel som do izby svojich neterí a spýtal som sa jej, čo sa deje, plakala. Ale povedala mi, že sa jej nevlastný otec dotkol jej súkromia, moja sestra požiadala Lema, aby sme odišli, neurobili sme správu ani nič, týždeň dozadu a ja som si myslel, že moja sestra niečo urobí a v nedeľu sa jej to nestalo a do budúcej soboty moja sestra opäť spala s lemom, ale v jeho dome, už bol čas a potom sme zistili, že otehotnela od toho istého chlapa, moja neter so mnou plakala alebo mi písala správy, že robím niečo, čo nerobím. Neviem, čo si moja mama myslí a podobné veci, takže som sa cítila tak zle pre svoju neter, ale stále nič neurobila. Bála som sa, že by moja sestra mala problémy s CPS .. no išla som na výlet, s ktorým som vzala jej deti ja vrátane mojej neteri, samozrejme, keď sme sa vrátili, už mala novorodené dieťa a tento muž žil doma, moja neter išla do školy a povedala všetko svojej poradkyni, keď jej povedali, že môžu vziať deti preč. jej mama sa cítila zle a povedala, že ju forsujem, aby to urobila, keď to nie je pravda, tak sa vrátila domov, videla svoju mamu plakať a cítila sa previnilo Teraz ju moja sestra požiada, aby sa vrátila k svojej poradkyni a povedala, že klamala ohľadom obťažovania detí. Mám obavy, že teraz viem, že tento muž fajčí pervitín, čo mám robiť?

  • Katrina

    1. septembra 2015 o 14:02

    Práve som sa dozvedel, že môj priateľ pred 12 rokmi obťažoval svoju dcéru. Vždy som myslel na to, že ich všetkých obesím, ak to môžeš ublížiť svojmu dieťaťu, čo je neprijateľné. Keď bol dieťa, týrali ho. Hovoril som mu to hlavne vtedy, keď by to mal vedieť lepšie. Je mi ho ľúto, pretože takto vyrástol, ale nerozumiem, prečo by to urobil svojmu vlastnému dieťaťu. Som na neho nahnevaný a nemôžem sa na neho pozerať rovnako. Prosí ma, aby som mu odpustil a že sa tak usilovne snaží byť lepším človekom. Neviem co mam robit Cítim sa k nemu, ale je to proti mojej viere. Neviem, či existuje spôsob, ako sa dostať preč, je to tam?

  • Shandell

    2. septembra 2015 o 20:16

    Pre Liz sa s najväčšou pravdepodobnosťou uskutoční forenzný rozhovor. Špeciálne vyškolení ľudia zhromaždia dôkazy, aby preukázali, či k dieťaťu došlo k nedôstojnému správaniu. Musíte podať oznámenie na polícii, inak to urobí znova. Predtým, ako sa bude môcť posunúť vpred, musí byť najskôr braný na zodpovednosť. Potom rehabilitácia. Toto nebude gerauntee alebo istá oprava. To mu však pomôže naučiť sa lekciu, ktorú skutočne potrebuje. Budem sa modliť 4 rodinu a všetkých ostatných, ktorí čelia tomuto druhu choroby. Uistite sa, že deti vyhľadajú odbornú pomoc, aby ukončili cyklus zneužívania. PROSÍM, najdi aspoň pomoc pre nich.

  • Christian

    30. októbra 2015 o 14:38

    Predtým, ako na dieťa budem nikdy konať, som sledoval detský porno, ale ako mladý som bol obťažovaný. Nechcem sa znova pozerať na detský porno. ale nechám sa zlákať. Na dieťa nikdy nebudem konať. Nie som dokonalý, prosím znič ma, odsúd ma.

  • Shandell

    2. novembra 2015 o 20:35

    Ahoj krestan,
    U komentoval a natiahol 4 pomoc myslím. Uvedomte si, že tento typ zneužívania má začarovaný kruh, ktorý sa šíri spôsobmi, ktoré je ťažké si predstaviť. U vás obťažovali a je mi skutočne ľúto, že sa to stalo u. skôr ako máš vlastné deti, vyhľadaj pomoc! a rýchlo! mali by existovať organizácie ako napríklad Hearts of Hope 4, ktoré vás môžu viesť k poradcovi a organizácia, ktorá u vezme poplatok za kĺzavé stupnice. minimálne 20 dolárov za reláciu. Nečakaj, ako to urobil môj bývalý manžel. V tom cykle som sa zmienil a hanbil sa ozvať. Prosím vyhľadajte pomoc.

  • Greyman

    12. novembra 2015 o 15:33

    Moja myseľ mi stále hovorí, aby som robil zlé veci, to je čisté peklo, žiť s duševnou chorobou, ktorá ti hovorí, aby si robil veľmi zlé veci. Dáva to pocit nutkania a čím viac s tým bojujete, tým viac vám myseľ povie, aby ste na tieto nutkania konali. A pre niekoho, kto konal proti svojmu yipu, konal proti svojej vôli, pretože duševná choroba vás môže prinútiť urobiť niečo, čo je úplným opakom vašej osobnosti. Keby niekto so skutočnými problémami s duševným zdravím konal podľa svojich myšlienok, nemyslím si, že by kastrácia pomohla, aj keď si myslím, že je to dobrý nápad, ale nie vtedy, ak by skutočná osoba trpela problémami s duševným zdravím, pretože mi skôr hovorí, že to nebolo ich sexuálna túžba, ale skôr ufúľaná myseľ.

  • Greyman

    12. novembra 2015 o 15:40

    Nie, nekonal som podľa svojich myšlienok, iba ak by to znelo ako v mojom poslednom komentári.

  • Tím estilltravel.com

    12. novembra 2015 o 16:51

    Vážený Greyman,

    Videli sme vaše nedávne komentáre k tomuto článku v blogu a chceli by sme vám poďakovať za zdieľanie. Z vášho komentára sa zdá, akoby ste boli v nejakej tiesni a chceli by sme vás povzbudiť, aby ste sa dostali do kontaktu. Terapeuta vo vašej oblasti môžete vyhľadať zadaním PSČ:

    https://estilltravel.com/xxx/find-therapist.html

    Ak máte pocit, že sa vaše myšlienky môžu prejaviť ako činy, kontaktujte miestne orgány činné v trestnom konaní alebo navštívte miestnu pohotovosť. Tu je niekoľko ďalších informácií o krízových situáciách:
    https://estilltravel.com/xxx/in-crisis.html

    Ak si chcete prečítať niektoré informácie o dôvernosti terapeuta / klienta, môžete si prečítať našu stránku venovanú tejto téme tu:
    https://estilltravel.com/xxx/blog/psychpedia/client-confidentiality

    Upozorňujeme, že pomoc je k dispozícii, a prajeme vám veľa šťastia pri hľadaní.

    S priateľským pozdravom,
    Tím estilltravel.com

  • Shandell

    12. novembra 2015 o 23:03

    To, Greyman; Súhlasím s duševnými chorobami. Môjmu bývalému manželovi diagnostikovali niekoľko druhov duševných chorôb a aj tak som ho milovala. Stále! Začali sme sa rozprávať z väzenia. Stále nechápe, prečo sa nemohol zastaviť. časť z neho chcela, aby druhá časť nie. Čo je y, je také dôležité, že najlepšia strana vedie dobre. NEDOVOĽTE, aby ste sa vzdali. Pozrite sa, každý z nás má v sebe boj medzi dobrom a zlom. Dôležitá vec, ako na to ... Pamätajte, že je to voľba! Prajem ti všetko najlepšie! Veľa šťastia v hľadaní pomoci pri hľadaní poradcu, ktorý rozumie, je ťažké nájsť. Nevzdávaj sa K :)

  • Greyman

    13. novembra 2015 o 14:00

    Ďakujem pekne za komentár Shandell a terapeutický tím.
    Skontrolujem tie odkazy, ktoré ste poslali, ďakujem. V súčasnosti dostávam nejaké poradenstvo a schopnosť otvárať sa je veľmi dôležitá. Diagnostikovali mi okd, ale občas mám pocit, že to nemusí byť okd a budem na nich konať, čo ma veľmi desí. Dúfajúc, že ​​váš bývalý manžel robí dobre, Shandell, muselo to byť pre všetkých zúčastnených stresujúce. Ak mi nevadí, že sa pýtam, ako sa má tvoj bývalý manžel teraz, Shandell, je schopný sa otvoriť ľuďom, ak je v núdzi?

  • Shandell

    15. novembra 2015 o 21:21

    Greyman, to bol veľmi stresujúci čas pre nás všetkých 4. stále je, ale zlepšuje sa. je vo väzení zahynutia. Navštevujem ho a často píšem a rozprávam. dôvod 4 je zamknutý v tajnosti a prišiel s krycím príbehom, aby nebol odplatený. Keď je v núdzi, som jediný, na koho sa môže obrátiť a ktorý rozumie. Čo je skutočne emočne komplikované. Ja som bola tá, ktorá objavila, čo sa s ním v detstve stalo. Matka 4 ho často bila, keď sa pokúšala rozprávať o tom, čo sa deje. Všetko posral. Jedno z najhorších detstiev, aké som kedy počul. byť ženatý 11 rokov. Videl som jeho matku v akcii. Teraz sa odovzdala. Je teda sám! Našiel tam svoju vieru a je rád, že sa priznal. Chce vyhľadať pomoc, a preto ľutuje, že neprišiel skôr, aby zastavil týranie. Ale áno, celý jeho život je v núdzi. Všetko, čo môžem urobiť, je modliť sa 4 k zmene, na ktorú som čakal. Teší sa na pomoc. Hovoríme o napísaní knihy. Greyman, dúfam, že si nájdeš priateľa, ktorý rozumie tvojim problémom. Pozri, aj ja som mal tento typ týrania v detstve. Stal som sa ochrancom, z ktorého sa stala príšera. Je to, akoby sme r na tej istej lodi, ale na opačných stranách. Pochopiť neznamená byť súdený! Rozumiem tvojej núdzi! niekedy nutkanie, hlas alebo inštinkt, ktoré sa javia ako nemožné ísť proti, sú skutočne nejako spojené s u spôsobom, ktorý u nemusí vidieť. Je to ako vlk presviedčajúci ovcu, ktorú treba zožrať.
    Musíte pochopiť, že dovolíte, aby tieto veci vo vašom srdci ovládali vás, čo ste VY…. pozri sa na kontrolu a choď dovnútra Môžete to ovládať, aby ste išli von a zostali vonku…. Máte moc! Áno, máš! Máte na výber. Som veľmi rád, že sa uchádzate o pomoc a nikdy sa nevzdáte K… bez ohľadu na to, ako pochmúrny život sa môže zdať. plutvy ur srdce v jeho strede. Správne vo viere s jediným, kto bojoval sám so satanom. Kto zomrel za vaše hriechy a žije v nebi. Môže chrániť vaše srdce. Zažite bitku, ktorej čelia všetci!

  • Greyman

    17. novembra 2015 o 13:36

    Ďakujeme za zdieľanie Shandell
    Je dobré počuť, že vášmu bývalému dostane pomoc a áno, bude sa na čo tešiť, pretože sa stane zaujímavou cestou pre všetkých zúčastnených. Pamätám si späť na terapeutické sedenie, kde ma môj terapeut požiadal, aby som ho vyhodila za okno. Hlboko som vedel, že to je niečo, na čo nikdy nebudem konať. Moje myšlienky sú spojené s poškodením, kde by ma moja myseľ mohla posmeľovať, aby som robil zlé veci.

    To znie dobre, že uvažujete aj o napísaní knihy, myslím, že budete mať veľa zaujímavých vecí k tomu povedať, a tým viac rozširujeme slová, ktoré vytvoria lepšiu spoločnosť. Jedným z miest, ktoré sa javia ako veľmi populárne, je Amazon Self Publishing, ktoré prilákalo veľa autorov pre elektronické knihy.

  • Texasborn

    14. decembra 2015 o 9:18

    Robím výskum, aby som sa pokúsil pochopiť činy môjho brata.
    Odsúdili ho za obťažovanie vlastnej dcéry vo veku od 9 do 13 rokov.
    Môže tento druh správania prebiehať v rodinách? Môj otec slúžil čas aj na znásilnenie, ale nie na dieťa.

  • Texasborn

    14. decembra 2015 o 9:21

    Navyše; môj otec bol dieťaťom znásilnenia, čo znamená, že jeho matka bola znásilnená a on bol produktom tohto znásilnenia. Narodil sa v roku 1937.

  • Verte16

    7. januára 2016 o 0:55

    Ahoj, práve som našiel tento web, pretože hľadám pomoc pre svojho manžela.
    Je srdcervúce sa s tým vyrovnať a pochopiť, že je duševne chorý a potrebuje pomoc. Práve som to zistil
    Obťažoval moju sestru (10 rokov)
    Čo ma desilo, keď som zistil, že to nebolo prvýkrát, čo to urobil ..
    Predtým to urobil pred 2 ďalšími dievčatami približne rovnakého veku pred rokmi.
    Hereally potrebuje pomoc.
    Jeho rodičia si boli vedomí dobových čias, ale nepomohli mu. Teraz, už po tretíkrát, nemôžem konať, akoby sa nič nestalo. Môj manžel potrebuje pomoc !!!

  • Tím estilltravel.com

    7. januára 2016 o 8:37

    Drahý Believe16,

    Môže byť užitočné poradiť sa s odborníkom na duševné zdravie. Neváhajte a vráťte sa na našu domovskú stránku, https://estilltravel.com/ a zadajte svoje PSČ do vyhľadávacieho poľa, aby ste našli terapeutov vo vašej oblasti.

    Po zadaní informácií budete presmerovaní na zoznam terapeutov a poradcov, ktorí vyhovujú vašim kritériám. V tomto zozname môžete kliknutím zobraziť celé profily našich členov a získať ďalšie informácie od samotných terapeutov. Môžete nás tiež zavolať o pomoc pri hľadaní terapeuta. Sme v kancelárii od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00. Tichomorský čas; naše telefónne číslo je 888-563-2112 ext. 1.

    S priateľským pozdravom,
    Tím estilltravel.com

  • Julie T

    27. september 2019 o 2:53

    Ahoj, Believe16. Aby som bol pozitívny, myslím si, že je dobré, keď si uvedomíš, že tvoj manžel je chorý - že jeho správanie je neprijateľné. Aby som bol úprimný a realistický - nie je vašou zodpovednosťou, aby ste mu pomohli - je to jeho a dostane ho, iba ak to chce. Uvádzate, že to urobil už predtým, a je dôležité, aby to bolo oznámené polícii. Najhoršie, čo môžete urobiť, je mlčať alebo si myslieť, že ako jeho manželka mu môžete zabrániť v páchaní ďalších sexuálnych trestných činov, pretože to nemôžete. Iba on môže. Rozumiem, odkiaľ pochádzaš. Bola som vydatá za svojho manžela, ktorého som milovala a chcela som s ním zostarnúť. Mali sme spolu šesť detí a nechcela som si predstaviť život bez neho, ale musela som sa s ním rozviesť. Obťažoval naše dcéry a ja som sa pred dvoma rokmi od jeho sestry dozvedel, že ju obťažoval, keď bol v puberte a strážil ju. Takže vo veku od 15 do 17 rokov (tu sa to približujem) do 38 rokov, obťažoval štyri dievčatá. Podľa prieskumu, ktorý som urobil a ktorý čítal správy FBI, väčšina obťažujúcich detí spácha v priemere 117 sexuálnych trestných činov skôr, ako ich chytia - a väčšina obťažujúcich detí nikdy nie je obvinená, zatknutá ani odsúdená. Dúfam, že váš manžel prevezme zodpovednosť za svoje činy a vyhľadá pomoc. Môj manžel obviňoval mňa a jeho deti, odľudštil ich a vyčítal im tým, že ich namiesto svojich mien označoval ako „obete“ alebo „obete“, a správal sa, akoby nikdy nemal rodinu, skôr ako by povedal pravdu o tom, čo urobil . Nikdy nepovedal, že ho to mrzí, ani nikdy neprejavil ľútosť. Dúfam, že budete v bezpečí a uvedomíte si, že jeho správanie nie je vaša chyba a že nie ste sami.

  • Greyman

    7. januára 2016 o 10:27

    Ahoj veru16
    Bude to ťažké hovoriť, ale ak môžete povzbudiť svojho manžela, aby hľadal pomoc. Som vo Veľkej Británii, takže si nie som istý, ako bude systém duševného zdravia fungovať v Amerike. Ak má váš manžel pocit, že by sa to mohlo stať znova, kontaktujte, prosím, ihneď pohotovostnú službu, ak je to možné, pretože to vyzerá, že potrebuje nejakú pomoc pre svoje duševné zdravie. Ďakujeme za zverejnenie príspevku Believe16, pretože o tom môže byť veľmi ťažké hovoriť.

  • Krabica

    9. apríla 2016 o 3:58

    Nedávno som odhalil, že môj priateľ bol obviňovaný z obťažovania dieťaťa, stiahnutý príbeh ženy a priateľ obvinený z útoku, pretože bola maloletá. Pred týždňom som zistil, že sa zdalo, že je to zápis do denníka priateľa, ktorý priznal, že ma cheatinuje so ženami, mužmi a hrámi s mojou dcérou, neterou, susedmi, dcérou v súkromnej oblasti. Som obvinený z útoku na môjho bývalého pred Urobil som, ale vyhodil som toho chlapa, s ktorým sme sa v júni mohli oženiť, stále tomu nemôžem uveriť, aj keď fakty neklamú, svoje deti som nechránil a ako to, že som to nevidel. Teraz sa obávam, že by mohol prelomiť môj domov pre moje dieťa, zatiaľ čo spím, či sa vrátia, alebo som parinoud. Vďaka od anjela skutočné malé mesto.

  • Jed

    1. januára 2017 o 7:57

    Sexuálna príťažlivosť k deťom je forma vtlačenia / programovania vloženého do podvedomých úrovní mysle, ktoré môžu vzniknúť v dôsledku detského zneužívania alebo v dôsledku spomienok na predkov alebo minulé životy, ktoré súvisia s týmto vzorcom. Konvenčná terapia to lieči zle, pretože nespája tieto hlbšie úrovne vedomia človeka, aby uzdravila minulé traumy a uvoľnila nevedomé pocity a myšlienky, ktoré sa napájajú na nutkanie. Používanie terapií mysle a tela, hypnoterapie, liečenia energiou, energetickej psychológie a transpersonálnych duchovných prístupov je spôsob, ako dosiahnuť lepšie výsledky pri liečbe páchateľov alebo tých, ktorí majú príťažlivosť, aj keď na ňu doteraz nekonali. Aj keď to títo ľudia vedome neukazujú, často nesú vinu, hanbu a nenávist k sebe samej, čo ich drží uväznených v cykle a nedokážu uvoľniť svoju pripútanosť k vzoru. Podobný problém je prítomný u ľudí, ktorí nesú hanbu a nenávidia sa okolo drogových závislostí. Medzitým, keď tí, ktorí obťažujú deti, potlačili túto hanbu a plne prijali a racionalizovali zneužívanie detí (stali sa asociálnymi osobnosťami), je ťažké s nimi zaobchádzať. Iba ak dôjde k rozbitiu tohto obranného mechanizmu a jeho nefunkčnosti, je pravdepodobné, že mu začnú čeliť a budú prístupní terapii / rehabilitácii. Ako profesionál v oblasti duševného zdravia som videl, aké náročné je to vyriešiť, pretože veľká nevraživosť / nenávisť spoločnosti voči zneužívateľom detí sťažuje terapeutické riešenie tohto problému.

  • Chlap

    20. marca 2017 o 10:29

    Bol som odsúdený za trestný čin, ktorý nikdy nebol trestným činom. Pravda bola, že som bola v dome sestier chlapcov, ktorých som stretla na kurze povedomia o pití alkoholu, vyšla na noc von a bola som natoľko intoxikovaná, že som nevedela nič o tom, že by som šla späť do domu, a ďalšia sestra sa prebúdzala v sestrách dcérach posteľ s každým zúrivým. Keď som bol na policajnej stanici, právny zástupca mi povedal, aby som povedal, že k žiadnemu dotyku nedošlo, aj keď si už nebudem môcť spomenúť, ak k takému došlo. Dal mi túto radu, pretože som bol tenisovým špecialistom (partnerom v profesionálnej praxi) a pravdepodobne by sa stal trénerkou. Povedal, že ak poviem, že som sa jej mohol dotknúť, bude ma obviniť, a aj keď budem správne uznaný vinným. moja kariéra môže byť ovplyvnená. Neskôr som vyjadril obavy s právnym zástupcom, ale tí ma stále fajčili, že pretože dieťa už v ten večer dvakrát zmáčalo posteľ pred údajným incidentom, budem mať kvôli tomu DNA. Na súde pred súdom bolo zrejmé, že DNA sa rozpadá v moči, na súde som im povedal, že môj prvý zaznamenaný rozhovor bol v rozpore s povinnosťou rady solicors, potom súd tvrdil, že svoj príbeh upravujem tak, aby vyhovoval dôkazom. Bol som odsúdený, 23-ročný mladík, ktorý mal pred sebou skvelý život, a keď vysvetľujem ľuďom, že je nesprávne, málokto mi verí, pretože si myslím, že nás podmieňuje nepreberné množstvo kriminálnych seriálov, aby som uveril zákonu. je vždy správna napriek mnohým prípadom, ktoré dokazujú opak. Už nikdy neverím ničomu, čo som sa dočítal o zločincoch, najmä ak sa prípad týka úmyslu. Je zrejmé, že zákon je s najväčšou pravdepodobnosťou správny, ale nie vždy a je strašná vec, za ktorú byť nesprávne odsúdený. ​​Potom sa na vás pozrie hranol, každý čin, ktorý urobíte, je v skúšobnej dobe predchodcom trestného činu. Potom som dostal druhé presvedčenie za obrázky, všetko v baru sú dospievajúce selfie, ktoré som si pozrel, keď som bol v extrémnom strese. Po odhalení som sa presťahoval na nové miesto, aby som si obnovil svoj život, napriek tomu som policajtov neustále navštevoval, narážal a neustále hovoril o vzťahoch a zverejňovaní informácií. Vedel som, že potom je život vo Veľkej Británii nemožný, a šiel som do ulity užívania drog. a osamelosť, kedy som oveľa častejšie používal pornografiu. Uvedomil som si, že tieto obrázky sú nevhodné, a odstránil som ich. Dva roky potom, čo sa moja sestra dozvedela o mojom presvedčení mladšia sestra, a vzniesla falošné obvinenia, ktoré sa nedostali k ničomu ..... ale súdny počítačový chack odhalil niečo, čo bolo v minulosti. Teraz samozrejme počas skúšobnej doby neprijímajú, že výber zlého životného štýlu môže prameniť z alkoholizmu, nesprávneho presvedčenia a následnej neschopnosti pokračovať v živote.
    Je to kyslá uhorka, ale dúfam, že si to ľudia prečítajú a uvedomia si, že myšlienky mnohých ľudí sú založené na hystérii, čo vedie k tomu, že udalosti sa budú pozerať najhoršími možnými spôsobmi, neodsudzujte ľudí, okrem toho, čo som sa z nich dozvedel, že trestné činy úmyslu nie sú dobre posúdené.

  • Wesley

    18. októbra 2018 o 17:12

    preto sa nemôžu rehabilitovať, pretože nie sú ponúkané. Bol som obvinený zo sexuálneho útoku. stalo sa to v roku 1997, nebol som obvinený do roku 2000. Nebol som prenasledovať deti na ihrisku. Neuniesol som žiadne dieťa, ktoré by ich mučilo, a než som ich zabil, neurobil som to. ale pretože som z toho bol obvinený, dostal som sa do tejto kategórie. bol som so ženou, potom som s 3 dospievajúcimi dievčatami bol s ňou 4 roky a nebol som ani v pokušení. svoju skúšobnú dobu som dokončil v roku 2004, potom ako moje sexuálne myšlienky sa zhoršilo, tak som požiadal o nasadenie liekov. Snažím sa získať ďalšiu pomoc, pretože tam absolútne nie je, a preto nemôžeme byť rehabilitovaní, pretože nie je ponúkaná. Každý mesiac vidím poradcu každé dva týždne. mimo izolácie sa, to je jediná rehabilitácia, ktorú dostávam. takže skôr ako ľudia povedia, že nemôžeme byť rehabilitovaní, mali by ste sa zamyslieť nad tým, prečo nemôžeme, pretože nie je ponúkaný. Existuje liečba a podpora pre všetko ostatné, napríklad pre ľudí, ktorí odtiaľ vyhadzujú svinstvo. to je výnimočnejšie. Keď som bol dieťa, bol som sexuálne napadnutý vlastným bratom a on ma k tomu donútil. Nenútil som svoje takzvané víťazstvo. takže skôr ako poviete, porozmýšľajte, o čom hovoríte.

  • Julie T

    27. september 2019 o 2:28

    Je smutné, že z dôvodu podvodu pri páchaní týchto trestných činov a nedostatku ľútosti neverím, že je možné rehabilitovať zneužívanie detí. Môj bývalý manžel obťažoval a sexuálne zneužíval 3 z našich dcér - mali sme spolu 6 detí. V roku 1995, keď sme boli manželmi 5 rokov, bol za to, že ma týral, odsúdený na 4 roky väzenia v Kalifornii. Predtým bol mnohokrát zatknutý, odsúdený a dostal sa na podmienku za to, že ma fyzicky týral. Nikdy by ma nenapadlo, že by niekedy obťažoval alebo zranil naše deti, ale to urobil. V tom čase som nevedel, že ho štát Kalifornia podozrieva zo sexuálneho zneužívania našej dcéry M., ktorá mala v tom čase 4 - 5 rokov. Dozvedel som sa to až v roku 2007, keď sa moje mladšie dve dcéry zverili, že ich obťažuje, a ja som bol zapojený do sociálnych služieb v Kalifornii, že v ich počítači sú uložené informácie, že veria, že ich obťažoval M. Nikdy nič nepovedali v roku 1995 alebo neskôr. V roku 2017 som tiež zistil, že jeho nevlastná sestra Marie bola ním týraná, keď bola ešte malým dievčatkom, ktoré ním bolo kojené. Bol to v tom čase starší tínedžer. Bolo to roky predtým, ako ma stretol, vzali sme sa a mali sme deti. Celkovo obťažoval 4 deti - 3 naše dcéry a jeho nevlastnú sestru. To je dôvod, prečo si nemyslím, že je možné reformovať pedofilov a obťažovateľov. Nikdy neprejavil ľútosť ani zľutovanie nad škodami, ktoré spôsobil našim dcéram - v skutočnosti sa mi neustále vyhrážal a vyhrážal sa našim dcéram, hovoril im, aby to nehovorili, alebo „otec bude vo väzení naozaj dlho“, „ Mama bude skutočne naštvaná ”, atď. V skutočnosti mu záležalo iba na sebe a ja som mala odvahu sa s ním rozviesť - jednu vec, ktorú mi povedal, aby som nikdy nerobila, ale musela som, pretože pre neho sme boli jeho majetkom. Nemohol som mu dovoliť, aby sa vrátil do nášho domu po tom, čo vystúpil z väzenia, a pokračoval tam, kde prestal - obťažoval naše deti! Rozviedol som sa s ním, keď bol vo väzení, pretože som vedel, že keď sa pokúsim, keď bude vonku, budem mŕtvy skôr, ako to dovolí. Správal sa ako ja a jeho deti nikdy neexistovali, skôr ako prevziať zodpovednosť za to, že zničil našu krásnu rodinu tým, že zradil naše manželstvo a deti a týral naše deti. Ak má niekto vonku priateľa alebo manžela, ktorý poškodil vaše deti alebo vás, moja rada je utiecť a nikdy sa neobzerať späť. Bude to bolieť, zlomí sa vám srdce, ale zlomí sa to navždy, ak stratíte svoje deti. Vaše deti si zaslúžia viac a vy tiež! Žiadny muž nemá hodnotu viac ako vaše deti. Stretol som ho, keď som mal sotva 20, mal som s ním 6 detí. Plne som očakával, že s ním zostarnem, ale keď mi povedal, že miluje mňa a naše deti, bolo to všetko klamstvo, pretože obťažoval naše deti a hovoril im, aby mi to nehovorili! Moje dcéry boli podľa nich vo veku 4 až 7 rokov, keď to robil, a určite s nimi manipuloval kvôli ich mladému veku a preto, že skutočne milovali svojho otca, ktorý ma vo vnútri zabíja ...

  • Katrina

    27. januára 2020 o 19:30

    Zverejnil som tu príspevok pred 4 rokmi, keď som zistil, že môj priateľ obťažoval svoju dcéru. Bolo to veľmi dávno, keď sa to stalo, že ho ako dieťa obťažovali a tak veľmi ľutoval, čo urobil. Tak veľmi sa snažil všetkým dokázať, že to nie je taký hrozný človek. Ale stále to prichádzalo, ľudia sa rozprávali za jeho chrbtom a vyhýbali sa mu. V novembri 18 si vzal život, pretože s tým všetkým nemohol žiť. Stále som okrem seba, toho muža som miloval. Bol to dobrý človek, ktorý urobil strašnú chybu a snažil sa tak tvrdo žiť na pol ceste normálnemu životu, ale spoločnosť mu to nedovolila. S jeho dcérou to bola jednorazová vec a je to hrozné, ale nikdy nemal šancu to vylepšiť. Musel sa zaregistrovať na každom mieste, kde žil, a šanca, že bude mať normálny život, mu bola v nedohľadne. To nezvládol a vzal si život. Viem, že je hrozné ublížiť dieťaťu ... mám svoje vlastné deti. Štatistiky však hovoria, že 96% obťažujúcich, ktorí sú v systéme, NIE sú opakovanými páchateľmi. Život registrovaného sexuálneho delikventa teda nie je žiadny život. Rovnako by im mohli dať všetky rozsudky smrti, pretože potom už nebudú môcť žiť normálny život. Ľudia, ktorí zabíjajú ľudí, potom ľahšie vystúpia.

  • Katrina

    27. januára 2020 o 19:48

    Prepáčte znova, len som chcel dodať, že strávil svoj čas vo väzení a všetko ostatné, čo mal robiť. Spočiatku som bol tiež zhrozený, ale viem, že to nebolo tak, že ho spoločnosť obludy vyhnala. Verím, že sexuálny delikt sa dá rehabilitovať. Mnoho z týchto ľudí bolo obťažovaných a nikdy sa tým nezaoberali. Áno, mali by to vedieť lepšie, ale zlyhali im rodičia. Každý má právo na druhú šancu a môj priateľ túto šancu nedostal. Je tam veľa popínavých rastlín, ale viem, že nebol jedným z nich. Už tu nie je, aby hovoril sám za seba, takže to robím za neho